Eye-liner runt öronen ;)

Det var någon som undrade om jag kunde visa bilder på den lilla nya killen, som för övrigt kommer hem till mig om cirka två veckor ;). Egentligen ska valparna levereras om en dryg vecka. Fast eftersom vi ska åka bort på en liten semester några dagar hämtar vi hem honom lite senare.
Tillbaka till det med bilderna: Jag har inga nytagna bilder på honom, men däremot har jag från när han var 3 veckor gammal. Ska ta och lägga upp den här med en gång.
Jag och mami ska till Gunilla imorgon och kika på de små liven igen :). Ska passa på att ta lite bilder då.


Här har ni prinsen, 3 veckor gammal: Honey Paj's Xider Xpert Lime.

Han har en liten "eye-liner rand" runt öronen :). Tycker det är
superhäftigt.


Kommentarer
Postat av: josefine

awe va söt liten valp :) e han vit som pinglan? :D tre små pågar kommer du ha då ;) hihi. trött e jag men annars bra :P jobbat hela helgen, 15 timmar i lördes så :P. sjdå? Spänd inför skolan nu då? kram

2008-08-04 @ 17:11:05
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis Maria! Blir han lång eller korthårig? :) kul med liten valp!

2008-08-05 @ 11:56:52
URL: http://soffanlife.blogg.se/
Postat av: josefine

awe han blir säkert jätte fin :) Ja man var rätt nervös inför skolan faktiskt. Jag e lite nervös igen, för nu ska vi byta basgrupper så blir några helt andra att arbeta med! Blir ni många i klassen eller? En kompis till mig, ska också gå samma utbildning som du i malmö. Ni kommer säkert ses. Hm, jadu .. jag har försökt lyssna mycket på om martin har sagt nått han önskar sig. och komma ihåg det, det e rätt skoj . så blir det en överraskning. Vad jag har köpt till honom kan ja skriva på msn/hotmail :P så han inte ser detta hehe. Har han pratat om att han behöver nått eller vill ha nått spec? :P kram

2008-08-05 @ 12:42:14
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Så fiiin han är :-D



Ja det vill jag verkligen. Tycker Gunilla och hennes familj är fullkommligt underbara. Vill bara ha vavve från henne...



I morgon får jag svar på om vi får huset, jag är så nervös. Jag vill bara haaa......

hoppas ni får en fin kväll

kram Steph

2008-08-05 @ 20:18:37
URL: http://vincitamore.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0