Grillkväll

Vilket underbart väder det är idag! :) Solen skiner och man får sommarkänslorna tillbaka. Det kan ju inte bli bättre.
Ska bli bra väder imorgon också har jag hört. Hoppas, hoppas att det stämmer ;).

Ikväll ska vi grilla i Rydebäck. Man får ju passa på att grilla nu när det är så fint väder :).

Vilken härlig eftermiddag det har varit idag. Har varit ute i trädgården med alla doggsen och busat och njutit av solen. Har även ätit glass och gått en långpromenad med mami och hundarna.

Nu ska jag ta en dusch innan vi ska bege oss till Rydebäck.


Diesel ville inte alls gå upp i förmiddags när jag väckte honom... :)




Till sist stack han ut huvudet under täcket. Sötaste som finns :).


Kommentarer
Postat av: josefine

Usch då, tradiga tider. Men i början kan det vara så. Men det blir nog bättre ;)



Hm jadu jag kommer knappt ihåg. En vanlig svart med knappar hela vägen, en naturvit kort, men den kmr ja nog få skicka igen för den provade jag i affären och den va för stor o inte så fin hehe , sen kmr jag inte ihåg om det var fler :O kan återkomma i veckan när jag fått kläderna hehe:P. ses kanske ikväll i rydebäck, martin ska hämta mig när han vatt ute o kört mc :P kram

2008-08-30 @ 17:36:31
URL: http://joseeefiine.blogg.se/
Postat av: Diana

Världens sötaste Diesel!!!

2008-08-30 @ 19:12:49
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: sahra

hej, jo det ska bl spännande :) hehe :) jo, konstiga tider men sånt de det :) hehe, ses kanske i morgon :) mvh. sahra

2008-08-31 @ 11:31:35
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0