Helgen i ett nötskal ;)

Hej på er!

Vilket väder det är idag. Regn och rusk... Fast det känns som det behövs lite regn nu när det har varit så varmt och torrt ett tag. Hoppas bara att det blir bra väder igen :).

Idag händer det inte mycket. Ska faktiskt bara hålla mig här hemma och ta det lugnt.
Har hållt på med en blankett "Ansökan om studiemedel" nu i förmiddags. Man ska fylla i en massa uppgifter, som är väldigt krångliga... Jag fick ringa till CSN för att få rätt på det.

Helgen: I fredags kväll köpte vi pizza och slappade hela kvällen. Vi kollade på film och hade mys pys.

På lördagen körde vi iväg och fiskade tillsammans med Evie & Björn. Det var trevligt och väldigt avkopplande :). Vi fick tyvärr ingen fisk. Där verkade vara dåligt med fisk. Eller så höll fiskarna sig undan för oss :P.
Efter fisketuren körde vi och köpte mjukglass med strössel. Mumma. Sen bar det av hem för att slappa lite innan det var dags för grillkväll.

I söndags körde jag och Niklas till hans moster och hälsade på lille Peps (rhodesian-valpen). Det var cirka 2 veckor sedan vi såg honom sist och det syntes verkligen att han har växt :). Han är så go´!
På kvällen körde vi och fiskade. Fick inte napp då heller, trots att vi såg massvis med fiskar som "slog" på vattenytan. Men man ska väl ha tur för att få någon fisk =).

Lite bilder från lördagskvällen:

Här satt jag, Evie och vovvarna och myste, medan våra män kollade på
rally på TV´n.


Grabbarna var trötta :).


Evie kikar i Cheezballs-påsen ;).


Mysiga ljuslyktan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0