Hundbus i massor

Hejsan!

Idag vaknade Lime vid kl 7.30. Jag gick ut med honom och när vi kom in igen fick han mat :). Strax därefter somnade vi igen och vaknade vid ca 10.30. Så är det när man är trött :P.

Igår kväll var vi ju i Rydebäck och firade mami som fyllde år. Det blev fika och en massa hundbus :). Lime fick träffa Jason, Häxa, Pinglan och Kelli för första gången. Det gick jättebra.
Diesel och Kelli (Evies rottis) leker som bara den. Igår hade dom dragkamp. Diesel är stentuff! Han har förändrats enormt mycket och blivit mycket tuffare den senaste tiden. Han är en riktigt rolig och jättetrevlig hund.
Jag fottade en del när hundarna busade igår. Ska visa er bilderna senare :).

Vi har nyss kollat på en film som var riktigt dålig. Den hette Hot Fuzz. Se inte den :P.
Annars vet jag inte alls vad som händer idag. Blir nog ganska lugnt skulle jag tro. Kanske pizza ikväll?


Diesel & Lime :).


Min tre små älsklingar (Diesel tuggar ben som vanligt..:))

Pinglan och grabbarna.




Tre små killar sovande i en bur :).


Kommentarer
Postat av: Sofia

Verkligen underbart gäng du har maria!

2008-08-20 @ 17:38:21
URL: http://soffanlife.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Han var rätt duktig redan när jag fick honom. Gunillas små töser hade varit ute med han i koppel ett par gånger innan vi hömtad honom. Men det tog inte alls lång tid innan han lärde sig typ "ordentligt". Idag var jag ute och gick med tre vavvor och det gick kanon med Viggo med då. han och ena bruden låg i täten :-D



Jag har han på bord varje dag och kollar han , tänder ögon öron osv osv. Men han är inte duktig på att stå rak i ryggen hahahah...han vill helst krypa ihop...

Har Lime börjat koppel träna nu???

Ska du ha alla tre hundar hemma??

Kram

2008-08-20 @ 19:38:35
URL: http://vincitamore.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0