Kelli is here :)

Hejsan!

Idag har vi varit och hämtat hem Evies lilla rotweiler-tik. Hon heter Kelli och är sååå otroligt söt! Hon kommer bli grymt fin. Är verkligen glad för Evies skull!
Det gick bra att åka bil med lilla Kelli. Hon låg i Evelinas knä och slummrade till.
När vi kom hem med henne så var hon först lite rädd. Sen när hon luktat in sig en stund och hälsat på våra andra hundar var hon inte alls rädd längre :). Hon fick mat, som hon slukade snabbt som bara den. Verkar ha väldigt god aptit :).
Hon har sovit lite och nu är hon ute i trädgården med Evie och leker med en boll ;). Hon är så pigg och glad och väldigt rolig :).

Annars har det inte hänt något särskilt idag. Jag har klippt pappa och varit och handlat lite.
Ikväll blir det pizza och sen återstår det att se vad som händer :). Kanske blir det filmmys framför TV'n med godis och pop corn.

Imorgon fyller brossan 20 år. Då blir det släktkalas i Rydebäck på kvällen. Ska bli trevligt. På dagen imorgon ska jag städa hela lägenheten. Inte lika trevligt, men är välbehövligt.

På måndag kör jag, Niklas, Evie och Björn till Norrköping. Vi ska hyra en stuga, som verkar ligga jättemysigt med skog runt omkring :). Ska vara iväg några dagar och kommer troligen hem på torsdag. En av dagarna ska vi till Kolmården och titta på alla fina djur, delfinshow och köra genom safarit. Det ska bli jättekul :). Däremot kommer jag sakna mina hundar väldigt, väldigt mycket... Förstår inte hur jag ska klara mig utan dom så många dagar... :(. Dom ska bo hos sin "mormor & morfar" dessa dagarna, så dom kommer ha det kalas ;). Skönt att veta att dom är i goda händer.

På söndag blir det att packa inför vår lilla tripp och fixa de sista grejorna som ska vara klart. Ska även lämna mina underbara hundar i Rydebäck...

Nu ska jag ta en dusch och fräsha till mig lite :).


Kraaaam

Lilla vackra Kelli.


Evie håller sin guldklimp.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Lilla Kelli är verkligen jättefin.

2008-08-08 @ 19:31:17
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: josefine

Så fin lilla Kelli är :D jäätte söt. awe. Jaså, ni åker också på måndag , jag o martin åker till göteborg då och kommer hem på onsdag :) Hoppas att ni har skoj. Vi ses imorgon kväll i rydebäck! kram

2008-08-08 @ 21:17:56
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Söta Kelli!

2008-08-10 @ 13:15:34
URL: http://soffanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0