Regn hela dagen lång...

Hejsan!

Vilket hemskt tråkigt väder det är idag! Det har regnat konstant hela dagen. Inte varit uppehåll en enda gång...
Man har ju inte kunnat vara ute. Hundarna har knappt velat gå ut och kissa. Småttingarna (Diesel & Lime) har bara gått till trappan hela tiden och velat gå in igen. Jasny däremot bryr sig inte så väldigt mycket om det regnar. Han har gått ut som vanligt.

Sitter här med Diesel i knäet nu och myser :). Min lilla fina, goa prins. Dom andra prinsarna (Jasny & Lime) ligger och sover invirade i en filt.

Det har inte hänt något särskilt idag. Vi har bara hållt oss inomhus. Har kollat på film och suttit vid varsin dator. Vad ska man annars göra i detta vädret? Vi har även varit nere en sväng hos Niklas föräldrar och blivit bjudna på våfflor. Mumma.
Hundarna har gjort lite av varje; busat, vilat, myst hos oss i soffan under täcket och ätit gott.

Nu ikväll ska vi nog fortsätta att kolla på film och mysa framför TV´n med godis och chips.

Ha en skön kväll i det regniga vädret!

Kram




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ja gud vilket jävla väder jag håller med dig Viggo avskyr att gå ut nu när det regnar. Mn får truga truga truga....han vill absolut inte. Har skaffat mig ett regntäcke nu iallfall, så nu gillar han det en gnutta bättre. Nu får vi han över trösklen iallfall :-D heheh...

men jag har bara jobbat i dag. Gör inte så mycket eftersom vädret endån är katastrof.



Vi hämtad Viggo så sent för att det skulle bli anslutning till vr semester. Men vi hämtade han endån några veckor tidigare en vad vi skulle. Så min man fick ta ut komptimmar i två veckor. jag ville ju inte vänta så länge. men jag ville heller inte att Viggo skulle vara hemma själv i början.



Vad mysigt med tre vavvor. Men hur fasiken funkar det på promenader?? När jag är ute och går med Viggo och min vänninas två vavvor är det katastrof hahha...

ha det bra

2008-08-23 @ 20:04:07
URL: http://vincitamore.wordpress.com/
Postat av: Stephanie

När vi fick hem Viggo rann hans ögon jätte mycket. Men det gör det inte längre.

Det är en konst att gå med så många vavvor :-D två har jag fått mer pajling på nu. Jag får ju öva hahahha....:-D

2008-08-23 @ 21:38:25
URL: http://vincitamore.wordpress.com/
Postat av: josefine

känns som mina egna naglar :) så det e ju bra. Jag har pratat med dem där jag iså fall skulle göra håret, och undrade också om du skadar ens egna hår osv.. och det de använder är de mest skonsamma mot ens egna hår. kommer inte ihåg vad det var, men det slet i princip ingenting sa dem. Får väl se om jag gör det eller inte :P blir inte än iaf hehe. Allt bra? går bra med vovvarna där hemma?:) kram

2008-08-24 @ 11:32:03
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0