Schooltime

Hej på er!

Vi har varit och tittat på en till bil idag. Det var en BMW 320 M-sport 03. Den var fin men inte helt 100. Så det blir nog ingenting med den. Den andra BMW:n som vi tittade på i fredags var mycket bättre. Niklas verkar väldigt sugen på den... :)

Vi har även hunnit med att inhandla lite mat och slappa i soffan med vovvarna och godis.

Imorgon ska jag på upprop och informationsmöte på Förskolelärare/lågstadielärare-utbildningen. Terminen startar 1 september, på måndag. Jag är lite nervös, men förväntansfull :). Hoppas att jag kommer att trivas och att allt kommer att kännas bra. Det ska i alla fall blir skönt att få något att göra på dagarna och inte bara gå hemma. Tur att hundarna kommer att vara i goda händer i Rydebäck på dagarna. Förstår bara inte hur jag ska kunna klara mig utan dom så många timmar varje dag. Det blir inte lätt. Är ju van att vara med dom i stort sätt hela dagarna.

Nu ska vi äta kvällsmat.

Kram

Jag i juni-08.



Jag och alla vavvorna (utom Lime, som inte fanns då :P) i somras.



Kommentarer
Postat av: josefine

Oo lycka till imorgon då :) spännande. Tågkortet eller det, heter Skånekortet och det laddar man en gång i månaden med 990 kr ja :) när man vill i princip. Ska du köra ner imorgon då? kram

2008-08-25 @ 19:32:25
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

ja borde man kunna :D hör med dem nu när du laddar på det första :) okej. ja kan jag förstå, usch att köra i såna städer :P göteborg var hemsk att köra i, martin fick köra hela tiden hehe. Lycka till :D kram

2008-08-25 @ 19:45:35
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Skola i morgon!!...kul. Lycka till. Nu blir det massor av plugg framöver.



Nä jag har inte hört att dom inte skulle kunda äta grisknorrar nu. Men jag tänkte mest att det kanske blev för mycket för deras magar, och inte va så bra. Men idag fick han testa. En liten en, en liten stund. Det gick bra. Han mår bra i magen fortafarande :-P...

Så skönt att du har hundvakt när du pluggar. Min svärmor bor bara runt knuten och tar Viggo var dag, kan hända att han är hemma själv en timme eller så där förståss. Men de är ju inte så mycket. Sen har han sin katt kompis där. Dom ligger under bordet och sover tillsammans då. så söta....

En engång LYCKA TILL i MORGON

från mig och Viggo

2008-08-25 @ 22:07:06
URL: http://vincitamore.wordpress.com/
Postat av: Sofia

Ska du gå utbildningen i hbg? :) Hur länge är den?

2008-08-26 @ 19:21:00
URL: http://soffanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0