Slingor och shopping!

Hej på er!

Har varit hos frissan idag och gjort slingor på utväxten. Jag tycker inte att resultatet syns så där jättemycket. Fast det är ju bara för att jag är van vid helblondering. Resultatet av slingor ser mycket naturligare ut än en helblondering. Jag är ganska nöjd i alla fall ;).

Efter frissan körde jag och hämtade min kamera, som har varit på lagning i 3 veckor. Provade den precis och den verkar funka som vanligt igen :). Har verkligen saknat den...
Det blev även en sväng till Väla, efter att jag hämtat kameran. Köpte lite nytt smink, koppel till Lime, godis och läsk.

Nu i helgen är det Vallåkraträffen. Då ska vi ut och köra hela lördagen (både på dagen och kvällen). Det är riktigt roligt :). På söndag blir det att gå in på träffen och titta på fina bilar m.m. Ska även hämta hem min lilla Lime på söndag!! Längtar enormt mycket :)...

Väntar på att minsta syrran Julia ska bli klar. Hon lagar pannkakor till mig och henne ;). Mumma.

Kommentarer
Postat av: josefine

Va skönt att du blev nöjd med håret :) vilken frisör går du hos? Äntligen är din kamera klar, blev det dyrt eller? :) ska ni ut och köra i stan då imorgon? kram

2008-08-15 @ 16:35:56
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0