Strålande sol!

Hej på er!

Vi hade satt klockan på 9.00 igår, för att vi skulle komma upp i tid idag. Fast så blev det inte. Vi sov till lite i 11 :). Haha. Som det kan bli. Vi måste ha varit grymt trötta. Fast det blev sent igår. Vi var ju i Rydebäck och grillade och hade jättetrevligt :). Var inte hemma förän vid 01.00. Strax därefter skulle Niklas köra och hämta sina föräldrar på någon fest. Vi kom inte i säng förän vid halv 3-tiden...

Vädret är lika strålande idag! :) Hundarna har legat i solen på balkongen i några timmar nu. Dom trivs verkligen i detta vädret.

Idag ska vi bara ta det lugnt. Ska kolla på STCC-racet på TV om en timme. Jag ska även hinna med att gå en runda med doggsen, dammsuga, tvätta flera maskiner (har redan börjat), baka kladdekaka och ta en dusch :).

Imorgon börjar jag skolan. Det ska bli spännande :).

Nu ska jag baka! ;)

Kraaam

Diesel & Lime i solen.


Busiga killar ;).




Kommentarer
Postat av: sahra

hehe, precis :) Jo,men det kan jag säker göra :) hehe. om jag ser o känner igen dig :P.



mvh. sahra

2008-08-31 @ 14:12:21
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/
Postat av: josefine

Tack själv för igår :) det var jätte trevligt. Som man kan snacka ibland :P :). Idag har vi inte gjort så jätte mkt. Martin tog fram sin gamla racerbåt hehe, så skulle vi såklart prova. Det gjorde vi i råå o sen badade han lite. Sen har vi ätit pizza :D nu e jag hemma. Vad gör ni idag? Kram

2008-08-31 @ 16:35:49
URL: http://joseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

haha ja han är inte riktigt klok :P. mysigt :) muums med kladdkaka :P. absolut kan du få det. skriver det på msn ;) lycka till imorgon o hoppas det fixar sig med om du nu ska byta till bara förskola :D. kramar!

2008-08-31 @ 17:53:27
URL: http://joseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0