Tillbaka!

Hejsan!

Nu är jag hemma igen och det känns underbart! :) Vi har haft det jättetrevligt på vår lilla tripp, men det är alltid så skönt att komma hem igen. Borta bra, men hemma bäst, som man brukar säga ;).
Vi bodde i en jättemysig stuga, som låg i skogen och vid ett hav. Helt underbart läge. Har dock regnat en del, men vi har klarat oss ändå. Har varit på Kolmårdens djurpark, som var jättekul :). Delfinshowen var helt underbar och safariparken var kul.
Vi har även varit i Söderköping och ätit supergod glass på en glassbar, som är väldigt känd. Sen har vi såklart grillat varje kväll och fiskat en del. Blev inget badandet, eftersom det inte har varit väder för det.
Har varit i både Norrköping och Nyköping och tittat rundor också.
Bilder kommer inom kort.

Vi hämtade hundarna på vägen hem. Gud vad jag har saknat dom... :). Det var nog ömsesidigt, för dom blev helt överlyckliga när dom såg mig. Nu ligger dom här och vilar hos mig båda två.
Vi har även hunnit med att packa upp och sätta på en tvättmaskin. Har massor med tvätt nu, efter vår lilla tur.

Idag fyller min darling Niklas 22 år. GRATTIS Älskling! Han fick nyss sin present av mig, som var en Lacoste parfym och lite kallingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0