Trevliga fredagkväll :)

Hej på er!

Vaknade för bara en liten stund sedan. Hundarna ligger fortfarande och sover. Dom är riktiga sjusovare! :) Lime kan sova hur länge som helst. Han kan lägga sig vid 22.00 och vakna 10.30 dagen efter. Helt otroligt! Men jag klagar inte ;).
Niklas är och handlar frallor till oss nu ;). Han är så söt.

Igår hade vi fullt upp hela dagen. Var och gjorde en massa ärenden och ordnade saker som behövde fixas.
På kvällen var vi i Rydebäck och blev bjudna på pizza av mami och papi. Sen blev det en film med glass och pop corn.
Jag körde dit tidigare än Niklas, eftersom han skulle lämna över sin bil till dom som skulle köpa den. Ja, han fick sålt den i torsdags när här var folk och tittade på den ;). Nice!
Jag och mami var ute på långrunda med vovvarna. Gick ner till stranden där dom fick springa och busa.
Jag blev även klippt av mor min :). Klippte ca 2 cm, för det var så slitet.

Senare idag ska jag iväg och fixa tågkort, så att jag kan ta mig till skolan i Malmö. Annars har jag ingen aning om vad som händer idag.

Ska ta och väcka hundarna nu och gå ut med dom. :)

Kram

Fick denna bilden av Niklas på mig och Sally (Niklas rottis). Den är från sommaren 2006.


Kommentarer
Postat av: josefine

va skojj :D roligt för honom ju. alltid bra med en kombi bil osså :) hihi.



Ja men det hade jag också gjort då. Försöka ändra det så kan du ju koncentrera dig på barn mellan 0-6 år :) hoppas att det går.



Ja jag är så redo jag kan bli;) har fixat allt nu inför, ny skolväska, andra skolsaker och tågkort:P. Ja mitt schema är jätte bra faktiskt! Vi e rätt mkt lediga, men eftersom denna kursen e jobbig så blir det ju att man får plugga när man e ledig men det e ändå skönt att kunna va hemma o plugga. Jag har fått schema fram till december så det e skönt :D. Har ni fått bra schema? kram

2008-08-30 @ 14:38:49
URL: http://joseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0