Ullared

Hej på er!

Gick upp vid klockan 6 imorsse för att bege mig till Ullared tillsammans med Evie & Björn. Inte kul att gå upp så tidigt, fast man glömde det snabbt när vi kommit fram till Ullared ;).
Där var mycket folk... Fast det är där väl nästan alltid. Där är många galna tanter, som kör på en men sina kundvagnar och trängs o.s.v. Sånt kan man bli irriterad på. Hur som helst så blev det en hel del shopping :). Bland annat: duschkräm, deoderant, parfym, hundgodis, hundshampo, koppel, hundleksaker, hundbädd/hus, väska, nessesär, badlakan, handdukar till toaletten, godis, presenter och en hel del annat som jag inte kommer på just nu.

På hemvägen blev det en tripp inom Mc donald´s. Man blir hungrig av att gå inne på Ullared. Hade ju inte ätit något sedan tidigt imorsse.

Är ganska trött nu kan jag säga. Funderar på om jag ska lägga mig och vila en stund :). Tror nästan att det får bli så ;).


Här är lite av min shopping. Presenterna som jag köpte (till tre olika personer) finns inte
med på bilden :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0