Upprop och grejer

Hej på er!

Uppropet igår gick bra ;). Träffade tre trevliga tjejer, varav en som jag redan visste vem var. Fast vet inte om vi kommer i samma klass.
Vi fick papper att fylla i med namn, adress o.s.v, samt vilken inriktning vi vill gå (Bara förskola, eller förskola och grundskolans tidigare år, eller fritidspedagog och grundskola). Jag valde både förskola och grundskolans tidigare år. Ångrar mig lite nu... Det är ju trots allt förskola jag är intresserad av. Vet inte om jag hade kunnat tänka mig att jobba som lågstadie/mellanstadielärare? Funderar på om jag ska försöka byta inriktining. Hoppas bara att det går...

Idag ska vi en sväng till stan och beställa grejer till min bil. Där är lite som behöver bytas. Tur man har en pojkvän som är bilmekaniker :).
Det är tråkigt regnväder idag igen :(. Jag är riktigt sugen på att bädda ner mig i soffan med en film, Niklas, vovvarna och massor med godis! :) Kanske blir det att vi gör det sen om vädret fortsätter så här?


Jag och Diesel i Järevallen tidigt i våras.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, då blir det ett jäkla pendlande?Det går jättebra med Bosse, kunde faktiskt inte gått bättre:) kram

2008-08-27 @ 11:51:19
URL: http://soffanlife.blogg.se/
Postat av: josefine

hej :) vad bra att uppropet gick bra:D. när börjar du på måndag? kanske tar samma tåg :P kram

2008-08-27 @ 18:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0