Packa, packa, packa...

Hej på er!

Vilket jättetråkigt väder det är idag! Har regnat hela förmiddagen och regnar fortfarande...

Partajet igår var prima ;). Åt gott (exotisk planka, goda tårtor, kakor, chips m.m) och hade jättetrevligt. Blev en hel del vin och groggar också :). Tror att brossan är nöjd med kvällen.

Idag sov vi länge. Gick inte upp förrän 11.15. Skönt med tanke på att det blev en del alkohol igår kväll :).
Vi har varit och handlat och fixat lite inför bilfärden imorgon. Däremot har vi inte börjat packa än. Får ta tag i det nu, så det blir gjort.

Sitter här med båda hundarna liggandes på en filt i knäet. Vill vara så mycket som möjligt med dom idag, innan vi ska lämna dom till "mormor & morfar" i Rydebäck ikväll.

Imorgon bitti vid kl 7.00 beger vi oss till Norrköping. Det tar ca 4-5 timmar att köra dit. Fast jag tycker bara att det är mysigt att åka bil lååångt :).

Nu måste jag ta mig i kragen och börja packa...

Kram

Så underbar så det finns inte!...


Sötaste på denna jord.

Min lilla nuna :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0