Underbara lördag

Hej på er!

Vaknade ganska tidigt imorsse. Gick upp redan vid 8.15. Fast det är skönt att vara uppe i bra tid någon gång på helgen också :).
Började dagen med att gå ut med mina underbara dogs. Vädret var ganska tråkigt. Det blåste och var molnigt.
När vi kom in igen storstädade jag hela lägenheten. Det tog ett bra tag... Pauasde lite också. Niklas hade varit och köpt bullar som smakade mums :). Jag var vrålhungrig, efter allt slit med städningen. Efter att vi ätit skulle jag dammsuga och torka golvet också. Var helt slut efteråt..

Har även varit en runda på systemet idag. Det blev en Sourz apple för mig och ett stort flak öl för Niklas. Det ska vi ha med oss på måndag när vi beger oss till Norrköpnig :). 

Vi har precis fikat med kanel-gifflar och läsk ;). Snart ska jag knalla in i duschen och göra vid mig inför brossans partaj ikväll. Vi ska vara där redan vid 17.00, så är lika bra att vara ute i god tid ;).

Sist, men inte minst vill jag säga STORT Grattis till Martin som fyller 20 år idag!! :)


Lillprinsen.




Underbaraste grabbsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0