GRATTIS Mami!!

Hejsan!

Är allt bra med er idag? Med oss är allt finfint :). Lime har sovit lika bra inatt. Han gick och la sig ca vid kl 23.30 och vaknade vid 9.40. Härligt med en sådan valp :).

Idag fyller mami år. Jättegrattis till dig älskade mamma!
Vi ska till Rydebäck senare och fira mamma lite. Blir lite fika och sånt mys.

Annars har vi inte gjort något särskilt idag. Var och handlade lite mat innan. Trevligt med lite påfyllning i kylen ;).
Har även städat och fixat lite här hemma. Och vet ni vad? Det var Niklas som städade!! Det är inte ofta man får se honom städa. Kul när det väl händer :).
Vi har sagt att vi ska ta en riktig storstädning av hela lägenheten nu någon dag under semestern. Blir kanske någon dag i veckan eller nästa vecka.
Under tiden Niklas städade vikte jag en massa tvätt och tränade Lime på stå-träning :). Han är duktig för att bara vara 9 veckor. Fast han tycker inte om när man ska titta på hans tänder. Det behöver vi verkligen träna på :).

Oh, vad jag saknar min lilla Diesel nu!! Ska bli skönt att få hem honom idag :). Längtar.


Igår kväll gick Lime och la sig mellan mina fötter, och helt plötsligt
somnade han :). Så underbart söt så det finns inte.





Här sitter "brossorna" hos Niklas. Jasny & Lime är ju halvbröder på riktigt,
eftersom dom har samma mamma :).


Kommentarer
Postat av: Stephanie

hahaha min dotter har samma mys byxor som du.... hihihi

Mysigt ni verkar ha det. Vi skulle också storstäda under semestern, men det är skitigare och stökigare en någonsin. Kan bero på att vi röjer för fullt inför flytt...

ha en bra dag

2008-08-19 @ 17:31:02
URL: http://vincitamore.wordpress.com/
Postat av: mami

tack för Grattiset gumman!!!så fine de är, vavvorna

2008-08-21 @ 18:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0