Ohyes!! :D

Nu ska jag äntligen ta och berätta för er varför jag är så lycklig:

Jag ska antagligen ha en liten valp (hane) från Gunilla Ryhle (Honey Paj's) :) :) :) :). Både Jasny, Häxa och Pinglan är också från Gunilla. 
Denna lille killen som jag troligtvis ska ha är från Foxys och Ricos kull. Han är så ljuvlig och underbar!!! Gunilla säljer inte honom till vem som helst. Han kommer bli väldigt fin och han har allt (bra huvud, fantastisk kropp, o.s.v). Jag ska ju ha honom till utställning.
Jag tycker väldigt mycket om mamma Foxy. Hon är även mamma till min lille Jasny. Det är något speciellt med henne.
Tycker även att Rico är helt fantastisk. Han är så enormt snygg!!  
Det är inte bestämt till 100 % än, eftersom vi inte har fått tag på Gunilla. Vi skulle nämligen höra av oss till henne när vi bestämt oss för om vi ville ha honom.
Jag är så glaaad!......... :D

Har varit en trevlig helg. Berättar om helgen imorgon. Kommer även att lägga upp bilder ;).
Nu ska vi fika med Niklas föräldrar.

Kraaaam



Kommentarer
Postat av: josefine

oj :P en vovve till? :O hehe . tre stycken du , det e några stycken det :P orkar du med det? tänk, sju hundar hemma hos dina föräldrar hehe, hundparty :D skojj med hundar. grattis! när får du den? kram

2008-08-03 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0