Bil-helg

Hejsan!

Idag har det varit fullt ös hela dagen. Vi vaknade vid halv 11 och gick upp och åt frukost. Sen tog jag hundarna på en promenad i skogen och Niklas gick ut och bytade däck och städade plus tvättade sin bil.
När jag och doggarna kom tillbaka från promenaden började jag städa och tvätta.

Vi har även varit ute och kört en hel del nu i eftermiddag. Körde bland annat in till stan. Eftersom det är Vallåkraträffen denna helgen är där många fina bilar ute på vägarna nu :). På hemvägen stannade vi till vid Maxi och handlade mat till ikväll. Det blev lövbiff, pomes och bearnässås ;). Mums.

Ikväll blir det till att vara ute och köra för fulla muggar. Kolla på fina bilar och ha roligt ;).
Imorgon är det Vallåkraträffen. Jag tror inte att det blir att vi går in där. Det kostar 120-140 kr inträde och ingen av oss tycker att det är värt dom pengarna.

Grabbsen har precis fått kokt färs. Det tyckte dom var mumma :).
Längtar så tills imorgon när lille Lime är hos oss...

Nu ska jag ta en dusch och göra vid mig lite. Sen ska jag ta en kvällspromenad med vovvarna, innan jag börjar på maten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0