Vilken härlig dag!

Hej på er!

Idag gick vi upp vid halv 10 och åt frukost. Sen tog jag en promenad med hundarna i skogen. Lime låg i bärväskan, för att han skulle få miljöträning. Det tyckte han nog var mysigt. Han låg och knaprade på ett litet ben ;).

Jag och Niklas har varit och tittat på en bil idag som Niklas kanske ska köpa. Det är en Bmw e46 kombi- 05. Den var faktiskt riktigt fin. Fast det blir nog till att titta på fler innan han bestämmer sig. Man kanske inte ska ha för bråttom och köpa första, bästa bil?

Jag, mamma, Evie och alla hundarna (utom Jason) har varit och hälsat på mormor och morfar idag. Vi tittade på deras hus som dom har kommit väldigt långt med nu. Idag höll dom på att tapetsera. Där har verkligen blivit enormt fint.
Sen fikade vi och gick en liten runda i den mysiga naturen. Hundarna sprang omkring och busade och hade jätteroligt :). Man blir så glad när man ser att hundarna är lyckliga.

Jag har precis diskat en farlig massa disk och nu håller vi på att grilla. Niklas får sköta grillen medan jag tar hand om pomesen och det andra som ska göras i köket :).

Ikväll ska vi kanske köra och titta på lille Peps. Ni minns väl rhodesian ridgeback-valpen som jag och Niklas passade för inte så länge sedan? :) Det ska bli väldigt spännande och se hur mycket han har växt.

Bilder från idag:

Häxa och Lime.


Jasny & Pinglan.


Jasny & Lime på vift ;).


Lime :).


Diesel & Kelli.




Evie och Kelli :).


Bus.




















Lilla söta Häxa.




Älskling Jasny.




Mysigt i gräset :)...

Lime gräver.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Sååå fina bilder...Det verkar ju gå rikigt bra med Lime. Har du börja koppelträna nu???

Jag hade tänkt åka till sofiero utställningen och tjuvtitta lite, sen får vi se om det blir något därefter :-D



Hoppas ni får en bra helg!!

Kram

2008-08-22 @ 23:01:37
URL: http://vincitamore.wordpress.com/
Postat av: Stephanie

Nää...så avanserat har jag inte kört på, det är bara träning på bord :-DTok letar nu efter ledig plats i någon bruksklbb så jag kan träna honom i lydnad litta.



Viggo har varit rummsren sedan den dagen vi fick hem honom. Någon enstaka olycka men det är inte många. Han går till dörren och toook stirrar in i den utan att vända blicken när han vill ut. hahahah...



Gkömde svara innan på om vi hade fler djur.. hade jag kundat hade jag nog bott på en gård. Men här hemma har jag inga fler djur. Har ju en rottis med, men hon bor hos min sons pappa, lämnade henne där för jag tyckte det va synd att hon skulle få bo i lägenhet när hon är van vid hus. Sen har jag en häst med. Hoppas på en vavve till snart..men det lär få vänta.

kram

2008-08-22 @ 23:57:22
URL: http://vincitamore.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0