Annandag jul

Hejsan!

Då var det annandag jul idag. Jag tycker att denna julhelgen har gått så himla fort. Fast vilken helg gör inte det egentligen?...

Som ni vet så var vi ju och åt julbord på båtarna igår. Farmor bjöd oss och det var jag, Niklas, familjen och syskonens respektive, kusinerna och givetvis farmor. Det blev även en tripp inom butiken på båten, där vi köpte en hel del godis. Mumma.

Gårdagskvällen spenderade vi tillsammans med Evie & Björn och lilla Kelli. Vi åt hämtemat och tittade på en sjukt rolig film med Björn Gustafsson :).

För en stund sedan var vi och hundarna ute och körde en runda uppe på åsen. Det är så vackert med frosten, särskilt när solen lyser över den.

Nu ska vi titta på film med tända ljus och julgodis :). Mys.

Jag och Niklas darling på båten.


Evie och Björn.



Kommentarer
Postat av: josefine

okej en hel del låter det som :) fick en mössa, halsduk, handledsvärmare, hårspray, en badhandduk, ljuslykta, men blev inte så många paket eftersom mesta dels var presenkort på olika ställen och pengar hehe. ska ut lite på väla på måndag tänkte ja, handla ett nyårslinne :) Nej har jag inte fått. Har inte träffat honom sen i tisdes .. ska träffa honom efter jobb ikväll.. har ni snackat mer om nyår, vem som ska handla? kram

2008-12-26 @ 15:22:48
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaså .. niix, ska han handla mer på systemet? :O haha .. oekj kan man byta då? ja kanske jag kan :) vi kan snacka mer om det .. träffar martin snart =) Ja snart nyår ju hehe .. :P vi hörs om det då! kram

2008-12-26 @ 20:13:20
Postat av: Natalie

Hej!



Allt bra med dig och hundarna hoppas jag. Hoppas ni hade en mysig jul och att tomten kom med fina klappar. Grattis till Diesel i efterskott. Han är ju bara så go.



Kjamis

2008-12-26 @ 22:03:12
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0