Dan´ före dan´ före dopparedan´


Godkväll!

En dag kvar till julafton... Det känns konstigt och overkligt på något sätt. Jag kan inte förstå att det är jul nu? Har inga direkta julkänslor. Hoppas att de dyker upp till julafton i alla fall...

Jag, brossan och Josse var en sväng på Systembolaget i förmiddags. Vi inhandlade lite mumsig dricka till nyår. För min del blev det Vanilla vodka, Baja päron, Smirnoff ice, Barcardi breezer och en Cider. Mumma.
Det ska bli grymt kul på nyårsafton, som vi ska fira tillsammans med Martin, Josse, Evie, Björn och givetvis hundarna :).

I eftermiddags har jag bakat massvis med lussekatter, som vi ska ha på julafton. Dock har jag redan ätit hälften...eller nästan i alla fall :P.

Sitter här med mitt lilla hjärtegryn Lime i knäet och pussar på honom lite då och då. Han är så obeskrivligt GOOOOOO´!

Kram

Shoppingen idag :).




Kommentarer
Postat av: josefine

ska bli sååå gott :D hoppas att ni får en toppen jul :D! kramar

2008-12-22 @ 21:00:55
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är Baja päron? har tittat på den flera ggr men inte vågat köpa..

2008-12-23 @ 10:08:36
URL: http://echolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0