Fjärde advent


Hejsan!

Vi vaknade kl 10.45 och jag kände mig faktiskt utvilad för en gångs skull. Till frukost åt vi nybakade frallor. Mums.
Efter frukosten gick jag en lååång runda med hundarna i skogen. Det var härligt väder, inte så kallt och blåsigt. 

Under eftermiddagen har vi fixat lite som behövde göras här hemma. Skönt att ha det undan nu. Jag har även packat in de sista julklapparna.

Snart ska vi koppla av med en film och Paradis-choklad. Hundarna är trötta efter den långa promenaden. Dom ligger och vilar alla tre. Diesel ligger här hos mig medan Jasny och Lime ligger i soffan med varsin filt.

Kram




Kommentarer
Postat av: Natalie

Heloo!



Ja, han är jätte duktig med det mesta. Idag var han med oss i stan och det gick jätte bra. Även om han bara satt inne i jackan så är det ju bra träning för honom. Han äter också bra, och älskar detmesta i mat väg. Hur långa rundor brukar du gå med dina hundar och hur ofta?



Hoppas att allt gick bra med Pinglan och att hon får många fina och friska valpar. Det är sjukt jobbigt att åka och titta på dem små liven.. man vill ju bra ha ha ha. Fast man får ju inse sina begränsningar. Du skulle inte till Göteborg va? Jag ska åka upp och titta någon dag, alltid så mysigt där.



Ha det bra!



Kjamis

2008-12-21 @ 19:12:14
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: josefine

ja det är verkligen svinpris :( idag har jag och martin varit med min familj på julmiddag hos morfar och hans fru =) från kl 16 till 20 :D så var skojj.. nu ska vi se på tv. ses imorgon du:D kramar

2008-12-21 @ 20:53:50
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0