Fullspäckat


Hejsan!

Idag har det inte varit lugnt för fem öre... För det första har jag varit i skolan mellan kl 9.00 och 15.00. Vi har hållt på med det nya grupparbetet som innebär att vi ska skriva ett arbete om en valfri barnfilm.

Så fort jag var hemma från skolan körde jag, mami, brossan och minsta syrran en sväng till mormor & morfar. Vi blev först bjudna på god mat och sen goda kakor. Ni som följer min blogg vet att mormor & morfar nyligen har flyttat in i sitt nybyggda hus. Idag var det första gången jag såg det med alla möblerna på sin plats. Det har verkligen blivit sååå underbart fint!

Vi har precis kommit hem. Resten av kvällen blir det bara lugnt. Förresten så ska jag och hundarna sova här i Rydebäck inatt. Hur mysigt som helst.
Funderar på om jag ska sätta mig en stund vid TV´n med alla doggisarna. Tror nästan att det får bli så :).

Kram




Kommentarer
Postat av: Natalie

Det är alltid tråkigt att lämna dem ensamma,, men de behöver ju träningen också.



Jag vet faktiskt inte riktigt vilken som blir Louis första utställning. Han är ju lite efter i utvecklingen så jag väntar nog ett tag. Får se vart vi kör vår debut. Vem tänker du ställa i Malmö?



Kram

2008-12-16 @ 11:44:07
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0