Happy B-day


Goddag!

Jag har nyligen kommit hem från skolan. En av föreläsningarna idag blev inställd, så vi slutade tidigare :).

Mina tre små darlings ligger här i knäet hos mig och slappar. Jag hade tänkt att vi skulle gå ut på promenad, men det regnar för fullt, så vi väntar nog en stund till och hoppas på att det blir uppehåll. I värsta fall får vi ju bege oss ut i regnet...

Vad händer annars idag? Jag hade tänkt att plugga en del. Har väldigt mycket som ska läsas, så det är väl lika bra att läsa en del av det... Jag brukar "skumma igenom" det som verkar vara viktigast.

Imorgon har vi först basgruppsmöte och litteraturseminarium, då vi träffas hela klassen. Sen ska vi stanna kvar med gruppen och prata om vårt grupparbete. Ska bli skönt att komma igång med arbetet och få det gjort. Fast efter detta arbetet väntar ytterliggare två grupparbeten och när grupparbetena är klara ska vi ha en hemtenta... Det är mycket nu, fast man får kämpa på så gott det går.

Jag avslutar med att säga STORT GRATTIS till underbara Josse, som fyller 20 år idag!!!! Hoppas att du får en riktigt fantastisk dag :).

Kram
Stiliga Lime  ♥


Lille mini-Disse  ♥


Älskade Jasny högst upp på kuddberget, medan lillebror
Lime föredrar att ligga nedanför ;).


Häxa & Disse.



Kommentarer
Postat av: josefine

Tack så mkt :D Ja toppen hittills och blir nog ännu bättre :D har fått mkt fina saker :D Ja skönare att plugga hemma än i skolan hehe.. okej. I skolan, hm ja, grupparbete, annars pluggar vi bara till tentan :p. den e ju nästa fredag:/ snyft hehe.. Händer ikväll då? kramar!!

2008-12-02 @ 14:39:10
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

Ja den var så fin :d roligt när man får något sådant också. spännande :D hihi. okej ha en mysig kväll iaf :) ses kanske till helgen? :P får snacka om nyår o så hehe. tack så mkt! massa kramar

2008-12-02 @ 17:20:57
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

Ja så fint hon skrev :) man blir så glad. ja hehe är överlycklig för mina presenter, och alla fina saker jag fick på släktkalaset :D ja spännande hehe.. Ja vi ska äta riktigt god mat och ha det mysigt :d ska bli skojj. Ha en toppen kväll så hoppas jag att vi ses nån dag så vi kan snacka lite :P. Kram

2008-12-02 @ 17:25:34
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: crazyangel

vilka fina pojkar du har :)

2008-12-02 @ 23:14:08
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0