Helgen är på väg...


Godmorgon!

Jag vaknade för 20 minuter sedan. Kunde inte sova längre trots att jag har sovmorgon... Dock ligger hundarna fortfarande och sussar. Jag tänkte väcka dom strax, för att sedan gå ut på en skön promenad. Därefter får det bli duschen, innan det är dags att ta tåget till skolan. Måste hinna med att äta något också.

Önska mig lycka till på redovisningen! :P haha. Det går säkert bra (hoppas jag i alla fall).
Snart är det fredag, helg och ledighet! Så skönt det ska bli! :)

Ha en fin torsdag!




Kommentarer
Postat av: josefine

Kanske ja ska :P beror väl lite på om martin ska jobba eller inte imorgon hehe .. får se, vi har inte pratat om det. När börjar du imorgon då? vilket tåg? Jag vaknade nyss :O så snacka om att jag behövde sova ut haha. Förkylningen som tagit kål på mig :P lycka till idag :D kramar

2008-12-18 @ 12:48:12
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag brukar färga min var 3e vecka ungefär=) synd man inte kan byta hårfärg för alltid ;) har typ guldblond/mörkblont på riktigt, men utväxten är inte snygg..

2008-12-18 @ 12:50:10
Postat av: Natalie

Ja visst är det. Igår var Louis ensam i två timmar, det gick jätte bra. Han är så duktig. =)



Det är olika hur långa runder jag går. Men morgonpromenaden brukar vara 30-40 min. Sedan kommer de ut ca var fjärde timme. Kvälsrundan blir bara en snabbis runt huset och sista kissrundan bara precis utanför. Louis går ju inte utan sitter innanför min tröja. Om det regnar går vi inte alls långt. Gucci hatar det och gör typ alla behov på 5minuter och sedan vägrar han att gå. Han är lite speciell lilla Gucci. Ska börja öva Louis rejält på rumsrenheten nu när jag kommer hem till mamma o pappa. Hans spruta har ju börjat ta nu.



Kul att Pinglan ska paras. Är det första gången? Tänker ni behålla något?



Ha en bra helg!

Kjamis

2008-12-18 @ 13:27:26
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0