Ingen pingla


Hejsan!

Vaknade tidigt imorsse av att hela sängen skakade. Jag blev rädd och förstod inte vad det var. Pappa låg i soffan och kände hur det skakade och mami och Evie var i köket. Vi satte på TV´n och inväntade nyheterna. Där sa dom att det hade varit ett kraftigt jordskred i Skåne. Det var det kraftigaste jordskredet sedan 100 år tillbaka. 4,7 på richterskalan... Så obehagligt... Tur att det inte var värre, så att någon blev skadad.

Gunilla Ryhle (Honey Paj´s) och hennes goa flickor har precis varit här och fikat samt hämtat lilla Pinglan. Pinglan ska nämligen paras nu i veckan med snyggot Rico, som även är Limes pappa. Det ska bli spännande! Längtar efter att få se dom små kommande valparna...
Vi ska hämta hem Pinglan på lördag igen. Hon kommer vara saknad här hemma kan jag säga... Hoppas dagarna går fort :).

Ha en fin kväll!

Pinglan som sovande valp.



Kommentarer
Postat av: josefine

Awe så tomt utan lilla pinglan :P. händer i veckan? kramar

2008-12-16 @ 19:24:07
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Linda

Så söt!

2008-12-17 @ 10:16:53
URL: http://linda120.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj vad spännande. det blir nog fin fina valpar!

2008-12-17 @ 11:37:00
Postat av: josefine

Ja jag kände jordskalvet :O kändes som att jag drömde haha .. läskigt! kände du det? Hur går det med plugget? jag var i skolan idag i typ en timme haha, vi skulle gå från 10-12 men jag somnade efter första halvtimmen hehe .. Imorgon skippar jag nog skolan haha, ska ta det lugnt och sen träna på kvällen.. fredag skola 9-16 och i helgen blir det va med martin o sen julmat hos morfar på söndag :) Men tacos på nyår e väl bra? :P kan ju höra mer med dem andra hehe. Kramar

2008-12-17 @ 13:24:52
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0