Julklappar


Goddag!

Idag är jag ledig. Det känns toppen :).
Hela förmiddagen har jag, mami och Julia varit iväg och handlat de sista julklapparna. Skönt att äntligen vara klar med det... På hemvägen körde vi in om Maxi, där jag handlade hårfärg och lite andra nödvändigheter.

När vi kom hem blev det en god fika innan vi slog in alla klapparna.
Snart ska vi ut på promenad med hundarna. Därefter ska jag plugga lite. Vi har nämligen redovisning imorgon på vårt andra grupparbete.

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: josefine

Har ni redan handlat alla julklappar? starkt jobbat :P jag ska handla mina sista dagen innan :P hehe ska du färga håret? :) kram

2008-12-17 @ 15:50:28
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0