Lucia


Hejsan!

Då var det lördag och det är ju inte fy skam :). En av veckans bästa dagar enligt mig. Det är ju inte vilken lördag som helst, för det är ju dessutom Lucia idag :).
Vi sov lääänge i förmiddags och sen blev det lussekatter som smakade mums till frukost.

Gårdagen var trevlig och mysig med lussekattsbakning, god mat, Idol-final, bra film, gottis och underbart sällskap. Vi var ju som sagt  i Rydebäck hos mina föräldrar hela kvällen.

Senare i eftermiddag och ikväll ska Niklas bowla och äta på båtarna med sitt jobb. Då ska jag och vovvarna till Rydebäck igen och ha det riktigt härligt. Att få vara med familj, hundarna och alla man tycker om är det bästa som finns.

Trevlig lucia!

Lussekattsbakning igårkväll... ;)


Redo för att gräddas i ugnen.


Färdiggräddade och utan russin.


Med russin.



Kommentarer
Postat av: josefine

Hur länge ska du va i rydebäck ikväll då? :) Ja det var perfekt att han vann, rätt vinnare helt klart! Jag har precis gjort vid mig, ska snart iväg. Lussebullarna var smaskens, jag och martin smakade av dem innan:D riktigt goda! så det var bra gjort hehe. hittar du på då? kramar

2008-12-13 @ 13:39:16
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Natalie

Igår jobbade jag till stängning på jobb,, drygt! Idag har jag också jobbat så nu ikväll blir det bara lugnt, ska jobba imorgon igen.



Jul ska jag fira nere hos mina föräldrar i Ljunghusen. Alex ska fira med sina föräldrar i Halmstad. Jag åker ner den 19:de så det bli som lite jullov för mig. Nyår vet jag inte än, men jag jobbar nyår till 16 och sedan öppnar jag dagen efter så det blir nog lugnt. Louis första nyår ju och Gucci älskar inte direkt raketer. Vad ska ni göra på nyår? Hur ser dina hundar på raketer? Är dom rädda?



Jag har sådan tur att Alex föräldrar bor i samma hus som vi så dem passar hundarna när inte vi är hemma. Dem har ju själv hund så det går jätte bra. Verkligen super att dem ställer upp. Men Alex jobbar ju skift och jag jobbar ju också lite konstiga tider så det är inte så ofta som vra scheman krockar. Men när de gör de så passar Eva & Rodney dom. Så det känns skönt.



Ha en bra helg!



Kjamis

2008-12-13 @ 18:27:47
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0