"Mini-Disse" 1 år!


Godmorgon!

Idag blir min älskling Diesel 1 år! :) Tänk att han har blivit så stor... Däremot är han inte stor till växten. Han är en "mini-kille" med en vikt på endast 1,4 kg. Jag hoppas på att han kroppar på sig något när han är i 2-års åldern.

Vi gick upp kl 8.45 idag då Niklas skulle köra iväg och tvätta min bil och jag skulle storstäda här hemma. Dock har jag inte börjat på städningen än, eftersom jag först hade tänkt att gå ner en runda i skogen med doggsen. Det är kallt idag, men väldigt friskt väder, så det ska bli skönt att komma ut en runda.

Senare ska vi köra och handla lite nu inför julen. Jag ska även köpa något extra gott till lille Diesel och dom andra två hjärtegrynen.
Ikväll ska vi troligtvis bege oss till Niklas föräldrar och syskon, som ska bjuda oss på mat. Tror även att vi ska spela "Julklappsspelet", som jag inte har en aning om hur man gör.

Nä, nu ska jag gå ut med hundarna och sen ta tag i städningen!

Kram

Diesel 1 år.  ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis sötnos!! Hoppas nu du får något riktigt gott av matte =)

2008-12-23 @ 10:07:23
URL: http://echolife.blogg.se/
Postat av: madde moder

GRATTIS LILLE DISSE nu har du blivit stor gosse och därför måste du växa nu och bli lite större!!puss på dig goding.

2008-12-23 @ 10:47:42
Postat av: josefine

Grattis till lilla Disse :D han är sååå himla gó! Alltid så glad när man ser honom. Ha en underbar julafton så ses vi snart igen :) kramar

2008-12-23 @ 23:27:36
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0