Mysiga julafton


Godafton!

Nu är vi hemma efter en mysig och trevlig julafton. Först var vi hos Niklas mormor & morfar, där även hans familj och kusiner var. Vi åt supergoda kakor och bullar samtidigt som vi tittade på Kalle anka.

Därefter körde vi och grabbsen vidare till min mormor & morfar. Familjen och deras hundar var också där. Det blev en hel del julmat och en massa annat gott. Sen blev det julklappsutdelning utan någon tomte... hehe.
Jag, mami, Niklas och Martin gick även en runda med hundarna i mörkret. Det finns ju ingen belysning ute på landet där mormor & morfar bor, så vi hade ficklampor med oss medan vi trasskade.

Imorgon eftermiddag blir vi bjudna på julbord av farmor på båtarna. Det ska bli trevligt, fast jag känner att jag redan börjat tröttna på julmaten...

Hoppas att ni också har haft en fin julafton! 

Mormor & morfars mysiga hus.




Jag och Evie.


 Julklapparna som jag fick av Niklas. Visst är de fint inslagna? :)


Häxa trivs i soffan.


Jag och minsta syrran Julia.


Jag (och morfar i bakgrunden).




Trötta pojkar efter en lång dag.



Kommentarer
Postat av: josefine

Hade också en underbar julafton:D jätte skojj. Så lite så :) vad har du nu fått för något? Oki =) kramar

2008-12-25 @ 10:26:15
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Julia Malmberg

haha , fan vaad fet jag ser ut på den bilden ;) Det var mysigt igår ;)

2008-12-25 @ 23:03:36
Postat av: madde

evie lilla har du huet under armen........hi

2008-12-26 @ 19:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0