Näst sista dagen på år 2008


Hejsan!

Nu återstår bara en dag av år 2008 och snart är vi inne på år 2009. Jag ser fram emot det nya året och hoppas att det blir bättre än vad år 2008 har varit.

Doggarna och jag har varit i Rydebäck idag. Vi har bland annat varit ute på långpromenad med mami, papi och alla hundarna. Lilla Disse fick ha sin varma tröja på sig under tiden vi var ute. Emellanåt tog jag upp honom innanför jackan, så att han inte skulle bli för kall. Egentligen är jag inte speciellt glad för kläder på hundar. Däremot kan jag tycka att det är bra när det FYLLER EN FUNKTION, som till exempel skydd mot kyla.

Igår kväll var jag riktigt flitig och städade lägenheten samt bytade våra sängkläder :). Att lägga sig i en renbäddad säng är en underbar känsla. Sen att mina sängkläder är rosa är bara ett plus ;).

Igår var vi även iväg och handlade godsaker inför nyårsafton, som vi ska fira tillsammans med Evie & Björn, Martin & Josse, Kelli och mina grabbs. Det ska bli grymt kul! :)

Kram

Våra renbäddade sängar :).





Kommentarer
Postat av: josefine

Idag hittade jag äntligen nått :D blev jätte nöjd. Gina tricot på väla var mycket bättre än stan :P hehe.. så jag var bara där i typ 30 min :D! Har

även handlat läsk (en sockerdricka och en fruktsoda + en melonmix att blanda med om man vill) och chips :) så nu e jag redo hehe. Hur mkt ska vi lägga i pengar var? :) kram

2008-12-30 @ 17:13:57
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0