Pinglan is back :)


Godafton!

Så underbart med lördag idag :). Vi gick upp kl 10.00 och åt thékakor till frukost. Mumma.
Sen gick jag och doggsen ut en sväng. Därefter blev det en tur till Familia, Elgiganten och ICA. Jag köpte lite nytt smink, eftersom mitt gamla börjar ta slut. På Elgiganten köpte vi en julklapp till svärfar och på ICA blev det lite onyttigheter som stora kanelbullar, cola och choklad.

Jag och mami har varit en runda hos Gunilla Ryhle och hämtat hem lilla Pinglan. Jisses, så glad hon blev när vi kom! Härligt att ha henne hemma igen :). Det har känts konstigt utan henne dessa dagarna.

Snart ska vi börja på kvällsmaten och senare ska vi troligen hitta på något med Evie och Björn.

Trevlig lördagkväll gott folk!

Disse ligger och myser hos Niklas.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande med Pinglan!!! =)

2008-12-21 @ 23:53:16
URL: http://echolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0