Pussgurkor


Hejsan!

Det har varit en lååång dag i skolan idag. Vi har hållt på med grupparbetet hela dagen. Det är minsann inte lätt att ha ett grupparbete med 10 st personer i gruppen... Fast det har ändå gått hyfsat bra idag.
Hundarna blev otroligt glada när jag kom hem. Dom hoppade som små galningar på mig och jag fick massor med pussar när jag lyfte upp dom :). Så obeskrivligt härligt.

Jag och vovvarna ska sova i Rydebäck inatt. Det blir att vi kommer att sova här lite mer i veckorna nu framöver, eftersom det annars blir så långa sträckor för oss att köra på morgnarna. Jag kommer både att tjäna in tid och bensinpengar, vilket känns toppen :).

Snart ska vi äta kvällsmat och därefter blir det en promenad med vovvisarna.




Kommentarer
Postat av: josefine

okej .. ja ibland känns det som att allt kommer på en gång .. men ni har också en kurs i taget väl? idag har jag pluggat, duschat och nyss vatt på guldfynd och väla och köpt mig en fin liten ring för presentkortet jag fick i lördes :) hehe.. ska plugga ett tag till och sen kolla tv, vad gör du ikväll? Kram

2008-12-08 @ 20:33:28
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0