Skog och ängar


Hejsan!

Niklas, jag och hundarna är precis hemkomna efter en lååång promenad nere i skogen. Vi passerade även Stenbrottet, som jag har berättat om tidigare. Hundarna sprang lösa hela rundan, och visade en glädje som är obeskrivlig! Vi hade även med oss Irja, som är Niklas föräldrars hund. Hon är jättesnäll och går bra ihop med mina grabbs.

Gårdagskvällen tillsammans med Martin och Josse var jättetrevlig :). Vi åt först pizza och sen körde vi mot Väla, där vi tittade på provskjutning av raketer. Där var en hel del finingar, som var sjukt dyra. Jag har svårt att förstå hur till exempel EN raket kan kosta 1700 kr?? Vem vill lägga tusenlappar på raketer? Man kan i princip jämföra det med att tända eld på pengar...

När provskjutningen var slut körde vi till Rydebäck och tittade på film och åt glass. Trevligt, trevligt.
Nä, nu får det blir en gó fika. Vi har färska frallor här hemma :). Mums.

Ha en skön söndag!


Niklas med Lime & Jasny i hälarna.


Irja, Jasny & Lime.




Lime & Disse kämpar för att komma över isen.



























Kommentarer
Postat av: josefine

Ja kan vi ha :) jag tycker om det. Det vill säkert martin osså hehe.. Oki :) tunika till leggingsen då eller? ja ska ha leggings (de jag berättade om igår:P) o kanske kjol o ett nytt linne som ja tänkte hitta i stan imorgon hehe .. Min data har 2BG i RAM-minne och det är rätt bra att ha. Sen finns det något som heter CPU när det gäller datorer, den CPU:n som datan har ska heta Dual core. Det sa pappa iaf hehe. men de flesta datorer har tydligen det så :) du får kolla på olika datorer vad dem har och så. ses på onsdag :d kram

2008-12-28 @ 15:20:13
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en bra dag! :)

2008-12-28 @ 15:23:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0