Sockersug


Hejsan!

Jag har varit i skolan hela dagen, eftersom vi har hållt på med grupparbetet. Det kändes drygt att vara där så länge, men nu har vi i alla fall kommit en bit på vägen.

Hundarna har nyss fått kvällsmat och nu ligger dom och slappar i soffan med Niklas. Jag har ett väldans sug efter något sött, så jag ska ta och baka något strax :). Vi har inget i "godis/choklad-väg" hemma, så därför får det bli att baka istället. Är sugen på choklad, så jag bakar nog chokladbollar eller kladdekaka :). Mums.

Ha en skön kväll!




Kommentarer
Postat av: josefine

haha ja :P men jag kommer till med all säkerhet hehe.. :D skojj att se huset färdigt ju! händer annars resten av veckan då? Kram

2008-12-03 @ 18:53:25
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0