It´s gone


Äntligen är utväxten borta! Skönt som attan! Det blev faktiskt riktigt bra :).

Jag, mami, papi, brossan och doggisarna har nyligen kollat på Bonde söker fru. Det programmet är sååå bra!
Just nu tittar vi på Efterlyst, där det är paus för tillfället.
Som ni kanske förstår så ska jag och grabbsen sova här i Rydebäck inatt. Det är alltid lika mysigt.

Imorgon börjar jag inte förän kl 13.15. Skönt med sovmorgon någon gång. Däremot slutar jag kl 17.00, vilket inte är någon höjdare. Fast vi har bara redovisning imorgon, så det får ju gå an.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ofta färgar du din utväxt?=)

2008-12-17 @ 21:50:39
URL: http://echolife.blogg.se/
Postat av: josefine

haha det var mig en häftig bild :P jadå, ja ska nog hitta nått bra :D. Haha lyckost vet jag inte, ska ju egentligen vara där, missar föreläsning, men det struntar jag i ehe.. nog inte så farligt om man missar lite =) Imorgon, hm.. sova ut, duscha sen va med martin :) titta på mamma mia filmen som vi har köpt :P ja skippar träningen, känner mig inte helt kry än så nog bäst att göra så.. skola på fredag osså? kram

2008-12-17 @ 22:42:55
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0