Hem, ljuva hem


Äntligen är jag hemma från skolan och kan ta det lugnt en stund. Vi slutade tidigare från den sista lektionen, vilket kändes tacksamt med tanke på att det är fredag ;).

Lille Diesel ligger innanför min tröja och myser. Han klättrar själv upp och lägger sig där och jag tror det har att göra med att jag har haft honom där enda sedan han var liten, så han blivit van vid det.
Jasny ligger och vilar sig medan Lime ligger bredvid och tuggar ben.

Nu ska jag ta en dusch och fixa till mig lite!

Kram




Kommentarer
Postat av: josefine

Ja det tycker jag verkligen också :D. Ni skulle se det i rydebäck ikväll med familjen väl? :) kram

2008-12-12 @ 16:22:06
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

Ha så trevligt och hälsa :) jag kan berätta när vi ses .. rätt så känsligt för mig.. så vill inte skriva det här .. Hoppas att ni har en trevlig kväll så hejjar vi på kevin nu :d kram

2008-12-12 @ 19:56:44
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0