Ruggigt och råkallt


Goddag!

Jag är nästan precis hemkommen från skolan. Det är sååå skönt att sätta sig vid datorn med hundarna nära sig när man har kommit hem. Då kopplar jag av kan jag tala om :).

Vi hade ju redovisning av vårt första grupparbete idag, som handlade om "Perspektiv på barndom". Det gick väl hyfsat. Jag var nervös som bara den, men när det väl var avklarat kändes det bra.

Strax ska jag och vovvarna ut på promenad i kylan. Det är riktigt ruggigt och råkallt idag med frost nästan överallt. Jag fick skrapa rutor både imorsse och när jag hoppat av tåget efter skolan, vilket inte kändes så där våldsamt kul  :(. Fattas bara att jag får göra det sen när vovvisarna och jag ska köra hem till Åvarp också...

Imorgon är det fredag och jag längtar riktigt mycket! :)

Ha en skön torsdag!




Kommentarer
Postat av: josefine

Vad skönt då :) Ja jag är jätte nöjd :d blev rätt stor skillnad, men mtk bra :D händer ikväll och i helgen ? Ja plugga resten av dagen :/ snyft .. kramar!

2008-12-11 @ 13:47:09
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Hehe tack tack!:) har du bara gossar? Jisses vad skönt, vi har en tik och en hane, det var galet när tiken löpte! Inget vi gör om, att ha de under samma tak!

2008-12-11 @ 13:49:51
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0