Fredagsgott :)


Hejsan!

Nu är jag hemma efter ytterliggare en skoldag... Dagen bestod endast av en föreläsning mellan kl 9.15-12.00, så det var ganska lugnt.

Jag sitter här med mina älskade hundar i knäet och knaprar på salta karameller ;). Mums.
Ikväll ska jag och Niklas beställa pizza och ha en riktig myskväll med tända ljus, lite groggar, film och gottis.

Lilla Pinglan är vääääldigt saknad här hemma. Tur att vi ska hämta hem henne imorgon :). Jag kan knappt berga mig tills jag får se hennes små blivande valpar! Det ska bli så roligt.

Ha en underbar helg!




Kommentarer
Postat av: josefine

haha ja sällskapsresan var rolig :D. nästa gång vi ses eller så kanske vi kan bestämma helt om nyår, om när vi ska träffas, vilken mat m.m hehe :) skönt med fredag ja. när e du ledig från skolan i jul o nyår? kul o ses igår! ha d fint kram

2008-12-19 @ 16:31:12
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: madde

Jasnyälskling...min goa ...puss

2008-12-26 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0