Vilodag


Hejsan!

Jag stannade hemma från skolan idag, eftersom jag har fått ont i halsen. Antagligen är det bara något virus.

Jag och hundarna gick upp kl 8.00 och strax därefter körde vi till Rydebäck. När vi kommit fram släppte jag ut alla hundarna i trädgården. Sen fick mina prinsar frukost, då dom inte ätit något innan vi körde.

Evie slutade ganska tidigt från skolan idag, så när hon kommit hem gick vi en runda med doggarna. Jag klädde på mig rejält med varma kläder, eftersom jag inte vill bli ännu mer sjuk.
Resten av dagen har jag och vavvorna bara legat i sängen och slöat. Jag läste lite i en tidning medan vavvorna tuggade på sina tuggpinnar. Det blev även att vi somnade en stund.

Imorgon måste jag till skolan vare sig jag har ont i halsen eller inte. Det går inte att missa för mycket.

Ha en skön måndag!


 "Syskon-bus" :)




Lime får en puss på örat av Disse.




Har ingen aning om vad dom gör här?... :)




Kolla in Disses min ;).



Kommentarer
Postat av: josefine

dem är för goa diesel och lime :D. Låter perfekt :) hihi. Nää man vill inte missa för mkt .. tråkigt då. Jag är ledig imorgon, vilket känns bra på min födelsedag :P och sen är jag även ledig torsdag och fredag! sjdå? kram

2008-12-01 @ 16:55:24
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det går jättebra. Han är så duktig och kissar alltid ute, händer en och annan olycka men det är inte ofta =)

2008-12-01 @ 17:41:38
URL: http://echolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0