Mängder av skum


Större delen av eftermiddagen har jag spenderat tiden med att plugga och ta hand om hundarna. Dagen har gått väldigt fort. Fast det är kanske inte så konstigt att man känner så, med tanke på att det blir mörkt redan vid 16.00-tiden?

Minsta syrran Julia gjorde fotbad innan i någon slags "fotbads-apparat". Hon hällde i duschkärm och jisses vilket skum det blev :). Jag tyckte det var lite fräckt, så bildtokig som jag är fottade jag det :). Kika på bilderna här nedanför.

Jag och grabbsen ska sova i Rydebäck inatt. Mys.
 Nu ska jag och Evie ut på kvällspromenad med doggsen. När vi kommer tillbaka ska jag hålla mina underbara föräldrar sällskap i TV-soffan.

Trevlig kväll!






Kommentarer
Postat av: josefine

haha häftigt skum ;) Jaha, ska du upp tidigt imorgon då? tänkte att då brukar du väl sova över i rydebäck:P. Imorgon är jag ledig och jag ska till systemet för första gången själv :D haha. handla lite till lördag! tentan är om en vecka :O USCH. Börjar få ångest över det nu . hehe. Ses på söndag om allt går som det ska :P kram

2008-12-04 @ 21:53:48
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

Och förresten så solar jag faktiskt inte så ofta nu, men har gjort det 2 ggr denna veckan inför lördag :D

2008-12-04 @ 21:54:49
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

Tack så mkt.. ja verkligen jätte fint och bra, fick plats med hur mkt som helst :D. Okej ja det är ju mysigt :) Ja första gången jag handlar där imrogon hehe .. spännande lr vad man ska säga :P. haha jag försöker plugga mkt men tiden räcker inte till .. Godnatt! kram

2008-12-04 @ 22:13:59
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Natalie

Heloo!!



Ja, han gör stora framsteg varje dag. Han äter lite blandad mat just nu, lite av id/ad (Hills) och lite av valpmaten. Jag gr Gucci Royal Canin så jag har tänkt att ge Louis det också. Alla säger olika om foder, men Gucci har alltid mått bra av det och är väldigt kräsen så jag gillar det.



Vilket foder äter dina?



Nästa utställning för oss blir nog också Malmö. Får se vilka jag ska ställa. Jag hoppade att ställa i Göteborg, inga bbra dommare enligt mig. Men jag ska dit ändå med Nina, hon ska ställa två av sina. Det är dessutom alltid så mysigt där. Vem ska du ställa i Malmö?



Kjamis

2008-12-05 @ 13:08:45
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0