Utvilade


Tjenamås!

Jag och grabbarna sov till kl 10.15 idag. Det var riktigt härligt att få sova ut ordentligt. Jag är ju ledig idag, så då får man passa på att sova lite längre.

Nu infinner vi oss i Rydebäck :). Alla hundarna har varit ute i trädgården en stund och busat. Mina tre små gryn har placerat sig här i sängen bredvid och ligger och kopplar av. Mamis hundar och Kellan ligger också och slappar i sina bäddar.

På fredag ska jag kanske till Ullared :). Evie och Björn ska nämligen köra dit, och så fick jag äran att åka med om jag var sugen. Jag har inte bestämt mig till hundra procent än, men tror nästan att det blir att jag hänger på. Man behöver ju faktiskt inte handla sådär enormt mycket som de flesta gör...:)

Nu ska jag plugga lite, så jag slipper det sen.

Kram

Såhär låg grabbsen i soffan igår kväll  :).





Kommentarer
Postat av: josefine

Jag är ledig ja ;P pluggar lite och så.. sen blir det att sola och träna ikväll :D sjdå? kram

2008-12-04 @ 12:30:49
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0