Väla


Jag och brossan var på Väla i förmiddags, där det blev en del shopping. Det första vi gjorde när vi kom dit var att gå in på Systembolaget. Martin köpte någon slags lakrits-shot och jag bytade min Vanilla vodka mot en Bacardi apple.
Jag köpte även tre par leggins, maskara och knästrumpor :).

Snart ska jag och mami gå en sväng med hundarna. Lille Diesel får stanna hemma idag. Jag tycker att det är bättre att han får vila sig. Dessutom är han inte speciellt glad för att ut och traska när det är så här kallt.

Ha en skön måndag! :)

Häxa päxa.  ♥



Kommentarer
Postat av: josefine

så du hittade tre leggings? det var ju bra :D förresten så är jag inne på skånetrafiken nu och tittar på de nya priserna i januari 2009. Gå in på denna sida



https://www.skanetrafiken.se/templates/InformationPage.aspx?id=21971&epslanguage=SV



Snart ses vi :D jippie. ha d gött kram

2008-12-29 @ 19:24:38
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0