"Barnvakt"

Hejsan!

Sitter här med en tallrik glass och en sovande Diesel i knäet :).
Vilket strålande väder det har varit idag. Helt underbart! Ska ju bli fint i helgen också har jag hört.

Jag och Niklas är "barnvakt" nu ikväll till en jättesöt liten Rodesian ridgeback-valp :). Han heter Peps och är bara 9 veckor gammal. Det är Niklas moster och hennes man som äger honom. Dom skulle bort ikväll också frågade dom oss om vi ville passa honom :). Vi blev glada, för vi tycker bara det är roligt. Är ju galna i hundar båda två :).
Niklas är helt salig nu, eftersom han länge har sagt att han vill ha en Rodesian. Blir nog att han skaffar det sen när vi har hus och mer plats.

Det går bra mellan Jasny, Diesel och Peps. Diesel blev dock lite sur på Peps när han tog hans ben innan :). Han morrade och skällde på stackars lilla Peps, som blev rädd för Diesel. Haha.

Nu ska jag och Diesel joina Niklas, Peps och Jasny i soffan. Mys pys! :)


Lille Peps :).


Jag håller Peps.


Niklas klappar Peps.


Jasny och Peps.




Kommentarer
Postat av: Nina

Hej hej, gud vad söta valpar både rottis o ridge back :-) förstår att ni blir helt sjuka :-) Trevlig helg :-) Kramis

2008-07-24 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0