Diesel 7 månader

Hej på Er!

Idag fyller min lilla älskade Diesel 7 månader :). GRATTIS ÄLSKLING! Han väger precis 1, 4 kg och har precis börjat lyfta på benet när han kissar ;).
Lille prinsen har fått oxfärs och korv idag blandat med sitt foder. Det tyckte han var mumma. Jasny och tjejerna fick också såklart :). Verkar vara väldigt poppis bland chihuahuor :P.

Jag och mami började dagen idag med att ta en skön morgonpromenad med hundarna. Sen körde vi till Petab (eller Plantagen som det heter nu) och inhandlade lite fina blommor. Sedan rullade vi vidare till Hemköp för att handla frallor, Pepsi och lite annat i matväg som mamma behövde.
När vi kom hem blev det fika och ta det lugnt en stund. 

Vi har även fixat med papper på ägarbyte på Diesel idag. Mamma står ju som ägare på honom, vilket jag tycker är väldigt dumt eftersom lille Diesel är min. Jasny står på mig och jag vill ju såklart att båda mina hundar ska stå på mig :). Så jag ska skicka in papperna till SKK senare om ägarbyte.


Diesel springer på stranden.

Spanar på något :).



På promenad.


Kommentarer
Postat av: Diana

Grattis finaste Diesel! I love you..

2008-07-23 @ 23:40:14
Postat av: Sofia

Grattis i efterskott disse:) Martini och Echo började lyfta på sina ben när dom kissar vid 3 månaders ålder. så olika det kan va =)

2008-07-27 @ 20:39:02
URL: http://soffanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0