En liten Pingla ;)

Sitter bara här och slappar nu. Känner fortfarande mig hängig :(. Har inte gjort något speciellt idag. Bara tagit det lugnt i Rydebäck. Både mami och pappa har semester nu, så får passa på att umgås med dom nu i veckorna :).

Imorgon ska jag följa med syrran till förskolan (där hon jobbar). Jag ska ju börja läsa till förskolelärare nu till hösten, så är kul att få komma ut på en förskola och se hur det är :).

Snart är det matdags och sen bara ligga på soffan framför TV´n.


Vår vackra lilla Pingla på kennelträffen :).


Kommentarer
Postat av: Natalie

Heloo!!



Kul med kennelträff, många vavvor. =) Är Jasny från den kenneln eller?



Hur mycket betalar du i månaden för dina hundar då? Vi har alltid haft Agria och trivs med dem.



Jag bor i Halmstad med Alex och Gucci. Myra bor hos mina föräldrar i Ljungusen (3mil utanför Malmö)och Nina bor i Malmö med 3 springer spaniels. Mamma och pappa har två andra hundar som Nina och jag ställt innan. De är svenska och danska champions så det har fått gå i pension nu. =)



Har du tänkt att skaffa fler hundar i framtiden eller känner du att det räcker nu?

Usch.. börar jobba idag efter semestern.. Inte alls kul...





Kjam

2008-07-22 @ 13:11:50
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0