Fredag och utställning i Tvååker :)

Hejsan!

Har varit i Tvååker hela dagen på utställning som ni vet :). Det har varit jättetrevligt.

Imorsse när vi körde till Tvååker så ösregnade det. Som tur var blev vädret bättre när vi började närma oss Tvååker. Solen sken också ;). Vädret har varit växlande mellan sol och moln idag.

Diesel fick en 1:a och fin kritik. Jag är nöjd. Han är ju trots allt i "rangelåldern" och behöver växa till sig.
Dagen har i alla fall varit helt underbar :). Många fina vavvor och trevliga människor :). Träffade Diesels pappa Gucci också ;). Kanonkul!

Nu är man lagom trött kan jag tala om för er. Jag ska snart lägga mig på sängen en stund och vila lite innan vi ska äta kvällsmat :). Det blir nog en lugn kväll för oss framför TV´n. Orkar inte göra så mycket idag.

Ha en härlig kväll!


Bilder från idag:

Jag och min älskade prins.


Jag, Diesel & Julia.


Jag och Diesel i ringen.


På bordet.


Diesel står fint.


Mini-prinsen :).


Jag älskar dig Diesel!


Kommentarer
Postat av: Nina Guccis moster

Hej Maria, kul att träffa dig o Diesel idag, han är en kopia av Gucci i den åldern, ni var jätte duktiga i ringen o framgångarna kommer så fort han växt till sig :-)



Kram på er från Moster Nina

2008-07-11 @ 21:14:57
Postat av: Anonym

Hej Hej!!



Kul att träffa dig med, och att se Guccis son.. Super fin!



Domaren gillade inte alls Gucci, hon ville ha kompakta och tjocka hundar och sådan typ har ju inte vi. Fast vi får hoppas att det går bättre imorgon. Surt att vinna med Myra och inte få CK, typiskt min tur.. =(



Blev ju inget foto på dem tillsammans.. men det kommer ju fler tillfällen. Synd att du inte ska ställa imorgon.. Ni får hålla tummarna för oss.



Hör av mig imorgon om hur det går!



Kjamis



2008-07-11 @ 21:44:08
Postat av: Stephanie

Ja men då ses vi :-D

Söööt killen vapå utställningen :-D

Trevlig helg

(själv jobbar jag suck)

2008-07-11 @ 21:58:09
URL: http://vincitamore.wordpress.com/
Postat av: Sofia

Ja eller hur, hanen ska jag behålla själv är det tänkt:) känns helt overkligt!! kram!

2008-07-12 @ 13:59:18
URL: http://soffanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0