Full rulle

Hej!

Har inte skrivit här sedan i för går. Har nämligen haft fullt upp och inte orkat sitta vid datorn :P.
Igår var jag så sjukt trött hela dagen. Vet inte vad det var med mig. Jag låg och vilade med hundarna och gjorde lite ärenden.

Idag har jag först varit med mami och Julia och tittat på Julia när hon red en jättesöt häst. Jag är inte glad för hästar annars och brukar inte tycka att dom är söta, men denna hästen (Royal som han heter) är verkligen söt.

Har även varit på Kiviks marknad större delen av dagen :). Där var svinmycket folk och vaaarmt. Vi åt Langos och massa godis :). Köpte faktiskt inget, för jag hittade inte något som jag tyckte om.

Bilder kommer inom kort både från marknaden och när vi tittade på Julia som red. Doggisarna var också med och tittade ;).

Jag ska joina Niklas nu, som ligger i soffan och kollar på film.
Ha en skön kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0