Kennelträff

Tjenis!

Vaknade halv 9 idag och kunde inte somna om. Fast jag låg kvar i sängen till halv 10, då Niklas vaknade. Han körde iväg och köpte frallor till oss och jag gick ut med mina fantastiska hundar :).

Kennelträffen hos Gunilla Ryhle var jättetrevlig :). Vi gick först en tipsrunda med kluriga frågor. Det var inga lätta frågor kan jag säga :P. Sen fikade vi och alla vovvarna sprang och busade och hade väldigt roligt. Där var 54 st hundar! Inte dåligt det. Kul att få se alla fina vavvor (både valpar och de äldre hundarna).
Tog en hel del fotton, som jag kommer att lägga upp här så fort som möjligt :). Det blir kanske imorgon, så håll utkik ;).

Nu ska vi parkera oss i soffan för att kolla på film :).


Diesel och Ebba (Diesels kullsyster). Vet faktiskt inte hur gamla dom
är på denna bilden.
Fast dom är helt otroligt underbara!! :) Diesel till
 vänster och Ebba till höger.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Heloo!!



Oj, 5år. Det var länge. Ja, jag är tillsammans med Alexander och har varot i 2,5år. Har bott ihop i 1år. Jag kommer ju från en stad utanför Malmö så har inte bott i Halmstad mer än ett år.



Vi har Agria försäkring på våra. Vad har du?



Ska se vad dom kan göra på jobb så att jag blir ledig på söndag. Fast det är inte så mpnga på jobb som kan infon så det är alltid så svårt att byta, men ska se vad jag kan göra.



Självklart delar jag med mig av tips. Man kan aldrig få för mycket av de ju. Det är det som är så kul med hundar att man aldrig kan bli fullärd. =)



Kjamis

2008-07-20 @ 23:36:33
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0