Kiviks marknad

Hej på Er!

Är allt bra med er? Här är det bara bra :).

Igår var vi (jag, mami & Julia) ju på Kiviks marknad. Det var väldigt trevligt. Mycket folk och massor med stånd och grejor. Det var väldigt varmt att gå där, så vi gick bara där i ca 2 timmar. Det var lagom. Vi var rätt trötta sen.

Imorsse gick jag och mami en härlig promenad med doggsen. Sen följde jag med mami till frisören, när hon skulle klippa sig. Jag skulle nämligen prata med frisören om mitt hår :). När vi var klara där körde vi vidare till mammas vännina som fyller år idag. Fikade och satt och snackade lite.

Ikväll ska jag och Niklas till hans farfar och hämta ett bord som vi ska få. Så snällt av honom.


Här kommer bilderna från Kivik:

Jag och Julia.












Vacker utsikt från en kulle:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0